Met Peter heb ik mijn CPL gehaald in Amerika. Na de eerste ontmoeting met Peter had ik ineens het gevoel dat we mekaar al heel lang kenden en dat we eerder vrienden waren dan instructeur – leerling. Peter vind op elk probleem een oplossing, wat dus wil zeggen dat er dus met hem nooit een probleem is. Hij komt soms wat nonchalant over, maar als puntje bij paaltje komt blijkt wel dat hij alles perfect onder controle heeft en zelfs wanneer je al lang je licentie hebt en je vliegt nog eens samen dan blijft hij je testen op je parate kennis. Wat in mijn geval zeker niet slecht is. Dankzij mijn trip naar the US heb ik er ook enkele vrienden bij voor het leven. (De mede leerlingen en Peter)
Dus moest ik het allemaal opnieuw moeten overdoen, ik zou het terug met Peter doen.
Kurt StallaertPhotographer/artist/directorhttps://www.kurtstallaert.com/–Kurt Stallaert
4 jaar geleden ben ik (via zijn lieftallige vriendin) Peter Thys tegengekomen.
Ik had heel lang geleden mijn ppl gehaald (die uiteraard niet meer geldig was), maar vloog al jaren niet meer.
Door zijn aanstekelijk enthousiasme was ik onmiddellijk terug verkocht en heb ik een aantal vluchten met hem gedaan.
Ik merkte dat ik kon landen en opstijgen… maar echt vliegen heb ik van Peter geleerd.
Ondertussen heb ik mijn CPL IR Single Engine en ik hoop in de toekomst mijn Multi Engine en Jet rating te halen… to be continued!
Tom Van DyckCEO - Nextgen aviationhttps://nextgenaviationgroup.be/–Nextgen aviation
Ik heb begin dit jaar met Peter mijn FAA/PPL met Instrument Rating gehaald, in de USA.
Ik wil nu met hem een stap verder gaan en mijn Commercial Pilot License halen (CPL).
Ik kan Peter als lesgever goed waarderen om 2 redenen:
1) hij is een goed en zeer ervaren piloot en kan belangrijke punten eenvoudig maken.
2) hij is geen “quitter” en geeft die dynamiek ook door aan zijn leerlingen. Bv. als er administratieve hickups zijn (zeer courant in de luchtvaart wereld) laat hij zich niet uit het lood slaan en vecht zich er doorheen. Niet iedereen kan dat.
Na het behalen van mijn PPL en Instrument rating in de U.S.A. vond ik het belangrijk om mijn training voor te zetten in Europa.
Na wat omzwervingen ben ik uiteindelijk bij Peter terecht gekomen.
Hij heeft er een belangrijk deel in gehad om van mij een betere piloot te maken en mij current te houden.
Dit heeft weer geleid tot meer vertrouwen in eigen kunnen.
Buiten het praktijk gedeelte van het piloot zijn is er ook nog een wirwar van regelgeving.
Met Peter aan je zijde en zijn pragmatische aanpak en jarenlange ervaring worden deze hobbels dan ook met gemak genomen. Via deze weg wil ik Peter dan ook bedanken voor de afgelopen jaren en ik hoop dat er nog velen mogen volgen.
“De vliegmicrobe had me al vele jaren te pakken. Maar omdat het me zo onbereikbaar leek, stelde ik alsmaar uit.
Tot ik via gezamenlijke goede vriend Tom Van Dijck in contact kwam met Peter.
Op een vriendschappelijke maar professionele manier maakten we kennis en de plannen werde
n gesmeed.
Peter is sindsdien mijn prima en uiterst ervaren instructeur. De weg naar PPL ligt open. Peter geeft me vleugels, welke ik maar al te graag zal aannemen.
Nog een kleine tip: Ben je op woensdag rond de middag in de buurt van de luchthaven van Antwerpen, trakteer dan Peter op een heerlijke hamburger op het lokale marktje. Een briefing of debriefing met smaak.. 😉 “
Jim De KetelareChef-kokhttp://https://www.noordland.be/–Noordland
I certify that Peter Thys has successfully prepared me in the most efficient way
to pass the FAA oral and in flight examinations to obtain CPL SE and CFII license.
Bernard Van MildersCEO-President https://www.flyinggroup.aero/nl–Flyinggroup
Ik heb Peter leren kennen op een moment dat ik al enkel jaren niet meer gevolgen had.
Ik was een PPL(H) ik had dus op helicopters gevlogen. Door omstandigheden ben ik daar mee gestopt. Peter heeft me die dag gezegd dat ik maar eens moest langskomen om eens na te gaan of vliegtuigpiloot mij misschien interesseerde. Voor ik het wist was gestart met mijn opleiding. Via zelfstudie heb ik mijn theorie gedaan, daar zijn goede en duidelijke manieren om dit via de computer te doen. Enkele maanden later zijn we dan naar Arizona getrokken met een groep! Dit was een fantastische ervaring, allemaal waren we bezig met maar èèn ding, vliegen!! Wat een sfeer en iedereen helpt elkaar en moedigt elkaar ook aan, dat heb je nodig want h
et is zwaar want Peter liegt er niet om, je moet gereed zijn, je moet u inzetten! En dan is er de moment dat je uw praktisch examen mag doen, wat een goed gevoel geeft dat als je er eenmaal door bent!!
Bedankt Peter, want jij pushed ons er door!!
Raf Verheyden
Just back from Arizona (US) with an Instrument Rating and Commercial Pilot licenses ! Peter is a very competent pilot and instructor, with the ability to concentrate on the most challenging parts of the modern pilot training. Every pilot candidate is different, and with the personal approach of Peter, the right emphasis is given to every particular case. Always with a positive attitude, “can do” mentality and availability.
He is also demanding, but always with a smile, and this always makes things much easier !!
Many thanks for the successful training !!
Juan BlasjCEO Forax Group
Ik heb doorheen de jaren met Dhr. Thijs als instructeur en later als safety pilot verschillende vluchten, in binnen en buitenland, uitgevoerd.
Peter is steeds enthousiast, een sympathieke instructeur die beseft dat het voor een leek niet altijd zo evident is, steeds stipt op tijd, van zijn woord, vluchtvoorbereidingen netjes gemaakt, en dit ondanks zijn drukke agenda.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
Wie zijn we
Ons website-adres is: https://www.jetrent.be.
Welke gegevens houden wij bij ?
Persoonsgegevens: naam, adres, e-mail adres, telefoonnummer , ip adres, cookies, BTW nummer , sociale media
Wie is verantwoordelijk voor het verwerken van de gegevens ?
Jetrent staat in voor het verwerken van de gegevens.
Met wie delen wij uw gegevens ?
Jetrent deelt uw persoonsgegevens met boekhouder , voor de verplichte belastingsaangiften.
In samenspraak voor de nodige vlieglicentie's .
Met welk doel houden wij uw gegevens bij?
Klantenbeheer , directe marketing, om boodschappen te kunnen versturen via mail of telefoon.
Boekhouding: om te kunnen voldoen aan de wettelijke belastingsplicht.
Web-site: gegevens over het surfgedrag van bezoekers van de web-site, om onze web-site af te stellen qua gebruiksgemak en info.
Wij houden gegevens bij van klanten , leveranciers, overheidsinstanties en bedrijven.
Juridische basis voor het bijhouden van deze gegevens.
Noodzakelijk voor het uitvoeren van een overeenkomst.
Wettelijke verplichting.
Gerechtvaardigd belang: prospectie en direct marketing.
Of wij hebben u toestemming verkregen.
Hoe lang bewaren wij u gegeven?
Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.
Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.
Hoe komen wij aan u gegevens ?
Door de betrokkene zelf.
Hoe beschermen wij u gegevens ?
Wij beschermen uw gegevens door gebruik te maken van firewalls, paswoord beveiliging.
Maatregels tegen datalekken.
Wij doen al het mogelijke om voorzichtig met uw gegevens om te gaan.
Persoonsgegevens die op onze plaatselijke computer staan worden beveiligd met een individuele toegangscode, en een regelmatige wijziging van het paswoord.
De gegevens die bewaard worden op onze servers en harde schijven hebben een individuele toegangscode.
Gegevens laten verwijderen ?
Als klant kan u ten allen tijden , uw gegevens laten verwijderen. Met uitzondering indien u lopende aanvragen nog niet afgehandeld zijn .
U kan hiervoor een mailtje sturen naar peter@jetrent.be
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Met Peter heb ik mijn CPL gehaald in Amerika.
Na de eerste ontmoeting met Peter had ik ineens het gevoel dat we mekaar al heel lang kenden en dat we eerder vrienden waren dan instructeur – leerling.
Peter vind op elk probleem een oplossing, wat dus wil zeggen dat er dus met hem nooit een probleem is.
Hij komt soms wat nonchalant over, maar als puntje bij paaltje komt blijkt wel dat hij alles perfect onder controle heeft en zelfs wanneer je al lang je licentie hebt en je vliegt nog eens samen dan blijft hij je testen op je parate kennis. Wat in mijn geval zeker niet slecht is.
Dankzij mijn trip naar the US heb ik er ook enkele vrienden bij voor het leven. (De mede leerlingen en Peter)
Dus moest ik het allemaal opnieuw moeten overdoen, ik zou het terug met Peter doen.
4 jaar geleden ben ik (via zijn lieftallige vriendin) Peter Thys tegengekomen.
Ik had heel lang geleden mijn ppl gehaald (die uiteraard niet meer geldig was), maar vloog al jaren niet meer.
Door zijn aanstekelijk enthousiasme was ik onmiddellijk terug verkocht en heb ik een aantal vluchten met hem gedaan.
Ik merkte dat ik kon landen en opstijgen… maar echt vliegen heb ik van Peter geleerd.
Ondertussen heb ik mijn CPL IR Single Engine en ik hoop in de toekomst mijn Multi Engine en Jet rating te halen… to be continued!
Ik heb begin dit jaar met Peter mijn FAA/PPL met Instrument Rating gehaald, in de USA.
Ik wil nu met hem een stap verder gaan en mijn Commercial Pilot License halen (CPL).
Ik kan Peter als lesgever goed waarderen om 2 redenen:
1) hij is een goed en zeer ervaren piloot en kan belangrijke punten eenvoudig maken.
2) hij is geen “quitter” en geeft die dynamiek ook door aan zijn leerlingen. Bv. als er administratieve hickups zijn (zeer courant in de luchtvaart wereld) laat hij zich niet uit het lood slaan en vecht zich er doorheen. Niet iedereen kan dat.
Na het behalen van mijn PPL en Instrument rating in de U.S.A. vond ik het belangrijk om mijn training voor te zetten in Europa.
Na wat omzwervingen ben ik uiteindelijk bij Peter terecht gekomen.
Hij heeft er een belangrijk deel in gehad om van mij een betere piloot te maken en mij current te houden.
Dit heeft weer geleid tot meer vertrouwen in eigen kunnen.
Buiten het praktijk gedeelte van het piloot zijn is er ook nog een wirwar van regelgeving.
Met Peter aan je zijde en zijn pragmatische aanpak en jarenlange ervaring worden deze hobbels dan ook met gemak genomen.
Via deze weg wil ik Peter dan ook bedanken voor de afgelopen jaren en ik hoop dat er nog velen mogen volgen.
“De vliegmicrobe had me al vele jaren te pakken. Maar omdat het me zo onbereikbaar leek, stelde ik alsmaar uit.
Tot ik via gezamenlijke goede vriend Tom Van Dijck in contact kwam met Peter.
Op een vriendschappelijke maar professionele manier maakten we kennis en de plannen werde
n gesmeed.
Peter is sindsdien mijn prima en uiterst ervaren instructeur. De weg naar PPL ligt open.
Peter geeft me vleugels, welke ik maar al te graag zal aannemen.
Nog een kleine tip: Ben je op woensdag rond de middag in de buurt van de luchthaven van Antwerpen, trakteer dan Peter op een heerlijke hamburger op het lokale marktje. Een briefing of debriefing met smaak.. 😉 “
I certify that Peter Thys has successfully prepared me in the most efficient way
to pass the FAA oral and in flight examinations to obtain CPL SE and CFII license.
Ik heb Peter leren kennen op een moment dat ik al enkel jaren niet meer gevolgen had.
Ik was een PPL(H) ik had dus op helicopters gevlogen. Door omstandigheden ben ik daar mee gestopt.
Peter heeft me die dag gezegd dat ik maar eens moest langskomen om eens na te gaan of vliegtuigpiloot mij misschien interesseerde.
Voor ik het wist was gestart met mijn opleiding. Via zelfstudie heb ik mijn theorie gedaan, daar zijn goede en duidelijke manieren om dit via de computer te doen.
Enkele maanden later zijn we dan naar Arizona getrokken met een groep! Dit was een fantastische ervaring, allemaal waren we bezig met maar èèn ding, vliegen!! Wat een sfeer en iedereen helpt elkaar en moedigt elkaar ook aan, dat heb je nodig want h
et is zwaar want Peter liegt er niet om, je moet gereed zijn, je moet u inzetten! En dan is er de moment dat je uw praktisch examen mag doen, wat een goed gevoel geeft dat als je er eenmaal door bent!!
Bedankt Peter, want jij pushed ons er door!!
Just back from Arizona (US) with an Instrument Rating and
Commercial Pilot licenses !
Peter is a very competent pilot and instructor,
with the ability to concentrate on the most challenging parts of the modern pilot training. Every pilot candidate is different, and with the personal approach of Peter, the right emphasis is given to every particular case. Always with a positive attitude, “can do” mentality and availability.
He is also demanding, but always with a smile, and this always makes things much easier !!
Many thanks for the successful training !!